Pàgines

diumenge, 19 de novembre del 2017

Impactem

                                                                         


                                                             Impactem

1- Se genere: paper,vidre  restes organiques i plastic el majoritari és restes organiques.
    Jo reciclo per ajudar al planeta i que en un futor estigui millor.

2-Perquè estan fets d'un plastic que no es fa a Europa a l'han de comprar i és molt car al estrager.

3- Sí

4-Bossa aperitiu: quin procés segueix? planta de triatge: planta de reciclatge: envasos lleugers: alumini. En que es transforma? Alumini.

5-Si, estem envoltats de brossa. Perquè veig a una nena petita damunt de molta brossa i altres coses.

6-Em sembla molt important aquest avís, ja que si ho complim no sol reciclem de forma correcta, sinó que si ho fem més fàcil per a Ecovidrio i Ecoembes ja que reciclar de forma incorrecta, per judica a tot el procés de reciclatge.

7-No la coneixia i m'ha sorpres molt crec que és un gran avanç i pordria ser una bona solució, pero penso que seria una mica difícil aplicar-la.

8-A casa meva els meus pares reciclen.Igualment penso reciclar quan sigui major.

1 comentari:

  1. Hola Marc! Et felicito per fer la feina però com ja hem parlat a classe cal donar-li format d'article reflexiu. Espero llegir la segona versió durant el procés de correcció.

    ResponElimina