Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2018

Què ha significat per mi Wisibilízalas?

Per mi, Wisibilízalas, ha significat un projecte on l'hem fet en grups. Les meves habilitats que he après eren conèixer més sobre la informàtica, com per exemple treballar en un lloc web, el Sites i fer servir les seves eines.

D'una banda, els meus avantatges que vaig tenir era que en treballar en grup, si tenies algun dubte sempre han estat els teus altres companys per ajudar-te i és més millor treballar en grup que estar una sola persona.

D'una altra banda, els meus inconvenients eren que, al escollir les dos dones, teníem dubtes que si no ens anaven a respondre'ns perquè els dies passaven, fins que gairebé una setmana abans ens van confirmar el dia i l'hora de l'entrevista. També, quan vaig anar les primeres vegades al Sites, si tenia algunes dificultats però amb el temps que vaig anar utilitzant-lo, de dificultats ja no en tinc.

Els aspectes positius que vaig trobar al projecte realitzat va ser a com parlar i tractar a una persona adulta amb respecte ja que en el futur ho podríem fer-ho com per exemple quan anéssim a alguna entrevista de treball.

La meva opinió en canviar alguna cosa en aquest projecte, podria ser que, en buscar informació de dos dones també ho podríem fer amb dos homes sigui de informàtica o en altres coses com per exemple, metge.

A mi m'agradaria afegir en aquest mateix projecte, que apart de les entrevistes que vam fer a les dos dones, també féssim alguna altra cosa més, com per exemple fer alguna activitat amb elles, per la qual cosa, tinguéssim més informació de les seves vides, tant personal com laboral.

En conclusió, treballar un projecte entre tots serà més millor que fer-ho sense i organitzar-se primer que tot.



https://sites.google.com/institutguindavols.cat/dones-tic-terres-ponent/guind%C3%A0vols-3

1 comentari: