Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2018

Projecte interactiu i tecnològic


Durant aquest projecte que hem dut a terme, ha significat i significa molt per a mi. Ha estat un dels moments molt interactiu ja que durant tot el que he aprés en les classes d'informàtica, ho he utilitzat en aquest projecte. 

En les entrevistes de les dones que vam seleccionar, tant la Sra. Lluïsa Cabeza com la Sra. Magda Valls, vaig escoltar frases seves en la que em va impressionar. Em va impressionar quan va dir la Sra. Lluïsa Cabeza que va estudiar enginyeria. També em va impressionar quan la Sra. Magda Valls va dir que va estudiar Matemàtiques a la universitat de Barcelona. 

Primerament, dir que aquest projecte m'ha fet sentir millor persona, però, a vegades, em feia sentir aclaparament ja que aquest treball consistia en trobar i cercar informació sobre les dones entrevistades. Però gràcies a aquest treball, he pogut aplicar tot el que he aprés en les classes d'informàtica. Com per exemple: fer documents, incrustar nova informació en qualsevol pàgina web, etc. A més, en aquest projecte, he aprés treballar en equip perquè aquest treball no es fa sòl i gràcies als meus companys de grup, no hagués aconseguit aprendre el que es treballar en equip. No obstant, amb aquest projecte he tingut dificultats perquè hi havien vegades que Internet es col·lapsava i no deixava incrustar més informació, fotos, icones... Però tot continuava i ningú parava amb el projecte. Finalment, dir a tots als meus companys que moltissimes gràcies per fer-me saber com es treballa en grup.

Gràcies per llegir aquesta entrada
.


Pàgina web oficial Wisibilizalas


1 comentari: