Pàgines

diumenge, 28 de gener del 2018

El projecte Wisibilízalas ha acabat







Hola, jo sóc la Ihssane Nanoukh, un membre del Grup Guindavols 3.

En un principi, aquest projecte consistia en fer una recerca sobre dos dones en l'àmbit de la informàtica. Al principi han hagut uns problemes a l'hora de contactar amb les dones però encara i així aquest projecte ha sigut un èxit, gràcies a la bona relació i coordinació del grup. Durant el projecte, m'he sentit ben acollida, escoltada i respectada. De les habilitats que he desenvolupat, la veritat és que no sé quines perquè al projecte hem fet servir el Google Sites, les pàgines web de les dos dones i més coses que jo ja sabia.
  • Avantatges: En un principi, hem tingut molta facilitat en l'hora de contactar amb les dos dones. Però vam tindre més inconvenients que avantatges.
  • Inconvenients: Vam trigar uns quants dies a contactar amb la Consepció Roig. També vam trigar en decidir en quins dies podríem fer la entrevista. Després de fer l'entrevista, teníem que que decidir qui modificaria el vídeo. A l'hora de buscar informació sobre la vida personal de les dos dones, no trobàvem res.
La dificultat que he trobat durant el desenvolupament del projecte, és quan estava buscant informació sobre la Teresa Alsinet.

En aquest projecte, el que m'agradaria millorar és que quan tinguem que buscar informació sobre alguna dona, ens surti tota la seva informació.

Finalment, aquest treball m'ha agradat molt, i si em preguntessin si tornaria a treballar amb el mateix grup, diria sí.

1 comentari: