Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2018

Analitzem Wisibilizalas

En aquest projecte de Wisibilizalas, jo personalment com a capità del grup he après unes coses molt bàsiques però la vegada importants. Per exemple, mai havia dirigit un grup d'alumnes, i és per això que durant aquest projecte he après una mica a controlar-ho. Com a participant del projecte he desenvolupat la meva habilitat per a utilitzar el Google Sites.

De cara a la vida real i no a la informàtica, he pogut conèixer i entrevistar a la Luisa F. Cabeza, i Magda Valls, dues persones molt veteranes dins del món de la tecnologia. D'aquestes entrevistes he pogut aprendre a analitzar i agafar les idees més importants d'una entrevista.

Luisa F. Cabeza: "Un cop que vaig anar a una reunió a Paris, la gent de la taula em tractava com la secretària d'un jefe hipotètic meu i jo sempre els deia que jo no tenia jefe, que jo era qui representava la meva institució".

Magda Valls: "Les empreses quan busquen alumnes per fer pràctiques demanen un perfil d'enginyers informàtics dones perquè als grups de treball és molt important que estiguen equilibrats i que hi hagi tots els punts de vista i sensibilitats".

Durant tot el projecte m'he sentit bastant alleujat pel fet que tenia companys en els quals podia "confiar" per compartir les tasques, i no amoïnar-me jo tot sol en fer-ho tot.
Encara així no tot és bo, ja que hem tingut moltes dificultats sobretot en la part d'haver de contactar amb les persones que havíem seleccionat per investigar, bàsicament perquè estaven ocupades dins del seu treball. Algun problema tècnic  que hi ha hagut però es va solucionar bastant de pressa.

En qüestió a les comunicacions que hem tingut durant tot el projecte. Hi ha hagut uns quants problemes en l'àmbit del temps, ja que en alguns moments hi ha hagut una mica de "desfase", i és per això que hem perdut una mica de temps.

De cara al treball en equip també hem tingut uns quants inconvenients per part del grup, ja que hi havia unes vegades en el que el grup no feia el que li pertocava. Però encara així, jo penso que hem acabat el projecte en unes condicions adequades.

Tot i això, també hi ha punts positius com practicar el treball en equip i poder participar en un tipus de projecte en el qual mai havíem no participat ni treballat d'aquesta manera. També ha sigut tot un honor poder entrevistar i parlar amb persones tan importants com ho són la Dra. Luisa F. Cabeza, i la cap d'estudis Magda Valls. Hem après coses molt importants dins d'aquest projecte, coses que semblen insignificants però que tenen un valor molt important per a la societat. És per això que dins d'aquests àmbits  que he gaudit el projecte.

Jo crec que per millorar el treball del grup en general s'haurien de formar grups d'un número més reduït, ja que així, des de el meu punt de vista és molt més fàcil organitzar i treballar millor.

Per acabar el blog m'agradaria afegir que, com he dit anteriorment, un grup més reduït hagués estat molt millor, ja que podríem haver aprofitat molt més del projecte i, jo personalment no hagués estat tan preocupat per si això estaria bé o no. Tot el demés m'ha semblat perfecte, ha sigut un projecte en el qual hem après moltes coses.

   Aquest es el nostre grup:



Codi QR de Wisibilizalas:
Julian Fuentes Hernandez, Guindavols 4  

1 comentari: