Pàgines

diumenge, 22 d’abril del 2018

Obre els ulls a un món de pantalles


Obre els ulls a un món de pantalles

Nosaltres volíem fer un video on voliem mostrar que no totes les coses de les pantalles són dolentes. I pensant en grup vam pensar aspectes negatius i positius que et oferien les pantalles... Desprès d'elegir aquests aspectes cada un vam grabar un petit video...

Jo vaig elegir la part d'internet, on volia mostrar que estar davant de la pantalla ens faria coses negatives com distreuren's de les obligacions de la vida personal o ens generaria addicció però no tot es dolent d'Internet, Internet et pot obrir els ulls a un món laboral diferent o et pot servir per altres coses més importants...


Les meves intencions en l'edició del vídeo són les que hem dit abans, donar a conèixer els punts bons i dolents de la conexió a Internet.

Jo fent aquest treball m'he adonat compte de que Internet és molt gran però l'has de saber utilitzar, perquè si no ho fas possiblement cauries en una addicció, però no obstant la majoria de la gent es controla.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada